Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021
More
    Αρχική Συνεντεύξεις Συνέντευξη - Βούλα Γκεμίση

    Συνέντευξη – Βούλα Γκεμίση

    -

    Συνέντευξη – Βούλα Γκεμίση

    Η συγγραφέας Βούλα Γκεμίση κρατάει στα χέρια της τον Διάβολο των Χριστουγέννων και μας εύχεται… Καλά Χριστούγεννα!

    Ρωτάει ο Ιωάννης Καλπιδάκης

    Συνέντευξη

    Πρώτη της απόπειρα στο να γράψει ένα ψυχολογικό θρίλερ με κεντρική αναφορά τα Χριστούγεννα και κερδίζει τις εντυπώσεις επάξια. Η ανερχόμενη συγγραφέας που τη χαρακτηρίζει ο ιδιαίτερος μεστός τρόπος γραφής της, γράφει διαφορετικές κατηγορίες βιβλίων και κερδίζει τις καρδιές των αναγνωστών της, μεταφέροντάς τους από τη μία κατηγορία στην άλλη. Και ενώ εκείνη μοιάζει να παίζει με την ψυχολογία τους, όπως κάνει και με τους ήρωές της μέσα από σημαντικές ανατροπές, εμείς αναμετράμε τέσσερα έντυπα βιβλία της μέχρι στιγμής, αρκετά ebooks, αλλά και διαθέσιμα δωρεάν μυθιστορήματα μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Το 2018, το ένστικτό της την οδηγεί ξανά στη συγγραφή, απομονώνεται  συνειδητά και μέχρι σήμερα έχει γράψει πάνω από δεκαέξι ολοκληρωμένα βιβλία, επιβεβαιώνοντας τη φήμη ότι η δημιουργικότητά της εκτοξεύεται στα ύψη! Το συγγραφικό φαινόμενο που αγαπήσαμε μέσα από τα γραπτά της ανοίγει τα φτερά της προς τη συγγραφή, κερδίζοντας όλο και περισσότερο τις εντυπώσεις!

    Ο πολύπλευρος συγγραφικός χαρακτήρας της μας έκανε να θέλουμε να τη γνωρίσουμε λίγο καλύτερα και φυσικά δεν μπορούσαμε να μην επιδιώξουμε μία συνέντευξη μαζί της, που θα μας φέρει ακόμα πιο κοντά στη δυνατή προσωπικότητά της αλλά και στα συγγραφικά της βήματα.

    Ελάτε να γνωρίσουμε καλύτερα την ανερχόμενη ταλαντούχα συγγραφέα των διαφορετικών βιβλίων που θα αγγίξει την καρδιά σας!

    Πότε ξεκίνησαν όλα στη συγγραφή;

    Β.ΓΚ. Όλα ξεκίνησαν από τότε που ήμουν παιδί. Ο πατέρας μου έγραφε ο ίδιος στίχους και ποίηση. Διάβαζε πολλά βιβλία. Υποσυνείδητα οδηγήθηκα στο να γράφω τις πρώτες μου ιστορίες στο ημερολόγιό μου. Χρόνια αργότερα, γύρω στα δεκαέξι, διαβάζοντας την πρώτη μου ιστορία, με έβαλε να του υποσχεθώ ότι θα ερχόταν η στιγμή να ασχοληθώ πιο ενεργά με τη συγγραφή. Όλο αυτό, λοιπόν, το χρωστάω σε εκείνον.

    Τα έργα σας όμως δεν τα είχατε δημοσιοποιήσει μέχρι το 2018, σωστά; Τι σας έφερε κοντά στο να κάνετε αυτό το βήμα;

    Συνέντευξη Βούλα Γκεμίση

    Β.ΓΚ. Για την ακρίβεια, δεν είχα ιστορίες έτοιμες μέχρι το 2018. Μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα μου, κάπως ήθελα να διώξω από μέσα μου αυτό το κομμάτι, οπότε είχα πετάξει οτιδήποτε είχα γράψει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Το 2018 ξεκίνησα να ξαναγράφω ιστορίες από την αρχή και τότε πήρα και την απόφαση να τις μοιραστώ δημόσια δωρεάν μέσα από μία παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα. Κοντά στη συγγραφή με έφερε ξανά η ανάγκη μου να παραμείνω δημιουργική και να συγκεντρωθώ πάνω σε κάτι που αγαπούσα πολύ, έτσι ώστε να ισορροπήσω την κακή ψυχολογία που είχα τότε. Το 2018 αναγκάστηκα λόγω κάποιων συμπεριφορών να παραιτηθώ από την τότε δουλειά μου, και η απόφασή μου μπορεί να ήταν συνειδητή, αλλά δεν έπαυε να ήταν μία δουλειά που αγαπούσα. Κάπως βρήκα τα ψυχολογικά πατήματά μου μέσα από την πρώτη αισθηματική κωμωδία μου «Λίγο Σεξ Ακόμη, Παρακαλώ» και την κεντρική ηρωίδα του, τη Λάουρα, η οποία σου επισημαίνει να μην τα παρατάς ποτέ. Δύο χρόνια μετά, θα σας πω με το χέρι στην καρδιά ότι τελικά πιστεύω ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο και ότι όλο αυτό ήταν η πιο σωστή απόφαση για εμένα! Πρέπει να κρατάμε απόσταση από οτιδήποτε δεν μας εκφράζει!

    Και έπειτα ακολούθησε το βιβλίο φαντασίας σας, το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πηγή. Το δεύτερο έντυπο βιβλίο σας «Το μυστικό ενός αγγέλου». Τι μας επισημαίνει η ιστορία αυτή; Πώς την εμπνευστήκατε;

    Β.ΓΚ. Η ιστορία αυτή είναι μία από τις αγαπημένες μου ιστορίες. Προσπάθησα να αποτυπώσω στη γραφή μου τα δείγματα καλοσύνης που με αντιπροσωπεύουν και με γοητεύουν ως άνθρωπο. Βάση της έχει την κοινωνική αδικία μέσα από τα γρήγορα, αφιλτράριστα συμπεράσματα που επικρατούν στην ανθρώπινη λογική. Η ιστορία αυτή ακροβατεί στη λογική και το συναίσθημα. Στο φανταστικό και το πραγματικό. Πολλές φορές τα λάθος συμπεράσματα είναι μία πολύ καλή βάση στο να επικρατεί η αδικία. Έχει σαν κεντρικό μήνυμά της την ταπεινότητα. Και «το μυστικό ενός αγγέλου» το εμπνεύστηκα την ίδια χρονική περίοδο, όπου τα βιώματά μου πάνω σε αυτά που αναφέρω ήταν έντονα. Έχω μάθει να φροντίζω τον εαυτό μου όμως και να αποστασιοποιούμαι από ανθρώπους που έχουν αντίθετη στάση ζωής με τις δικές μου ηθικές αξίες, που δεν συμβαδίζουν με τα γρήγορα συμπεράσματα. Οπότε πάντα μέσα μου στο τέλος παραμένω καλά. Το να κρατάω τις σωστές αποστάσεις είναι ευλογία.

    Ακολουθεί το «Ο διάβολος των Χριστουγέννων». Ένα ψυχολογικό θρίλερ για γερά νεύρα. Μιλήστε μας γι’ αυτό το βιβλίο σας; Πόσο ταυτίζεστε με το συγκεκριμένο βιβλίο;

    Συνέντευξη Βούλα Γκεμίση
    Συνέντευξη Βούλα Γκεμίση

    Β.ΓΚ. Ο «Διάβολος των Χριστουγέννων» φαινομενικά είναι μία ιστορία απλησίαστη. Λόγω της κατηγορίας του και το σκληρό εξώφυλλό του, πολλοί ίσως να πιστεύουν ότι το βιβλίο αυτό είναι ένα εγχειρίδιο τρόμου και ότι η βάση του προσανατολίζει στο να έχει κεντρικό ήρωα τον διάβολο. Η λογική του βιβλίου –στα δικά μου μάτια– απέχει πάρα πολύ από όλο αυτό. Είναι μία ανθρώπινη ιστορία βασισμένη στον αγώνα της μητέρας ενός κοριτσιού, της άτυχης Αμαλίας, η οποία δαιμονίζεται και ο διάβολος των Χριστουγέννων είναι υπαρκτό πρόσωπο της ιστορίας βάσει της πλοκής. Ξεκινάει ένας εσωτερικός αγώνας σε κάθε ήρωα μεμονωμένα, που θα τους φέρει στο φως όλα τα συναισθήματα πίστης, αφοσίωσης και ψυχολογικής φόρτισης για έναν κοινό σκοπό. Όλα βασίζονται πάνω στα όρια που επικρατούν ανάμεσα στο καλό και το κακό και την αποδέσμευση που υπάρχει από τη μία πλευρά στην άλλη, την περίοδο των Χριστουγέννων.

    Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στα αδέρφια μου και αυτό δείχνει ότι, παρά την ιδιαίτερη πλοκή του, εγώ προσπαθώ να διατηρήσω την αγνότητα, αφήνοντάς τη να λυτρωθεί κάπου στο τέλος. Ταυτίζομαι με τον κεντρικό μου ήρωα, ως προς το ότι και εκείνος, ο φερόμενος «διάβολος των Χριστουγέννων», αν αποκρυπτογραφήσουμε την πλοκή, είναι ένα άτομο το οποίο έκανε πολύ προσωπικό εσωτερικό αγώνα για να φέρει και να διατηρήσει στο φως τα καλά του στοιχεία, θάβοντας μέσα του τα «σκοτάδια»  του.

    Διακρίνουμε αυτό το στοιχείο και μέσα στην ιστορία. Έχετε αδυναμία στα αδέρφια σας; Πόσο σημαντική είναι η αδερφική αγάπη;

    Β.ΓΚ. Έχω αδυναμία και στα δύο μου αδέρφια και εκείνα γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα ότι ως μεγαλύτερη πάντα γινόμουν και γίνομαι η αόρατη ασπίδα τους. Θέλω να τους δίνω τα δικά μου φτερά όταν εκείνα δεν μπορούν να πετάξουν. Η αγάπη δεν θα έπρεπε ποτέ να έχει βάσεις ανταλλαγής. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για την αδερφική αγάπη, που για εμένα είναι το μεγαλύτερο δώρο που έλαβα ποτέ από τους γονείς μου και πάντα θα τους ευχαριστώ βαθιά γι’ αυτό. Όταν είμαστε και οι τρεις μαζί, είμαι πραγματικά ευτυχισμένη.

    Να αναφερθούμε στον «Ιδανικό κόσμο της Σοράγια», ένα κοινωνικό δράμα με ποικίλα μηνύματα προς τον αναγνώστη μέσα από μία σκληρή γλώσσα που χρησιμοποιήσατε για να τονίσετε την ιδιαίτερη ηρωίδα του βιβλίου σας, η οποία είναι μία τρανσέξουαλ. Πόσο δύσκολο ήταν να γράψετε αυτή την ηρωίδα;

    Β.ΓΚ. Καθόλου δύσκολο. Η ηρωίδα του βιβλίου –η Σοράγια– στα δικά μου μάτια είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που θα έπρεπε γενικά να μας προβληματίζει. Είναι μία μικρογραφία των κοινωνικών μου πιστεύω και το βιβλίο ουσιαστικά μιλάει για την ψευτοηθική. Τα «χρυσά» προσωπεία που φοράμε στην καθημερινότητά μας προκειμένου να καταλαγιάσουμε μέσα από τα κοινωνικά «πρέπει» τα πραγματικά μας θέλω. Η Σοράγια έχει τις διακυμάνσεις και τις εναλλαγές στην προσωπικότητά της λόγω της υψηλής της αντίληψης και της κοινωνικής αδικίας που βιώνει. Είναι η πληγωμένη μου ηρωίδα που δεν γίνεται εύκολα αποδεκτή λόγω της ιδιαίτερης φύσης της. Δεν χωράει λοιπόν σε κοινωνικούς κανόνες και στερεότυπα. Της έχω αδυναμία. Κάπου εδώ, προσπάθησα να επισημάνω την ουσιαστική έννοια της αγάπης και του έρωτα όπως την αντιλαμβάνομαι. Ελεύθερη, μακριά από κοινωνικούς διαχωρισμούς. Τοποθετώντας τον έρωτα και την αγάπη στη θέση που τους αρμόζει.

    Η ηρωίδα σας, η Σοράγια, όπως αναφέρατε είναι μία πληγωμένη ηρωίδα. Η δημιουργός της πόσο πληγωμένη είναι;

    Β.ΓΚ. Αρκετά, αλλά αυτό σίγουρα δεν θα αφορούσε κανέναν. Ο δρόμος της συγγραφής είναι η λύτρωσή μου και εγώ μέσα στους ήρωές μου αφήνω δικά μου κομμάτια. Έχω μάθει να μοιράζομαι την αισιόδοξη πλευρά μου. Έχω κάνει μεγάλο αγώνα για να διατηρήσω το χαμόγελό μου αληθινό, όπως και τα δάκρυά μου. Απλά τα δάκρυά μου τα κρατάω μόνο για εμένα. Μέσα μου συγχωρώ και είμαι από τους ανθρώπους που λένε εύκολα συγγνώμη. Ποτέ δεν το θεώρησα αδυναμία το «συγγνώμη». Το αντίθετο. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι ικανοί όλοι οι άνθρωποι να διαβάζουν τα βλέμματα. Εγώ πιστεύω ότι τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας. Στα δικά μου μάτια κάποιος μπορεί να διακρίνει όλες τις πλευρές που έχω μέσα μου.

    Καταπιάνεστε με διαφορετικά είδη βιβλίων. Γιατί πιστεύετε ότι το κάνετε αυτό; Υπάρχει κάποιο είδος που σας “φοβίζει” συγγραφικά;

    Β.ΓΚ. Το κάνω γιατί παλεύω με τους συγγραφικούς μου δαίμονες. Εννοώ ότι δεν θα μπορούσα να ενεργήσω διαφορετικά. Μου είχε τονιστεί συμβουλευτικά κάποιες φορές, στο ξεκίνημά μου, ότι θα πρέπει να παραμείνω σε μία κατηγορία βιβλίου και ότι ίσως ήταν μία κακή στρατηγική το να συστηθώ στο αναγνωστικό κοινό μέσα από διαφορετικές κατηγορίες βιβλίων. Αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω σε «καλούπια» που δεν αντιπροσωπεύω. Οπότε δεν υπάρχει κανένας όρος στρατηγικής μέσα μου. Δεν ξεκίνησα να γράφω για να φτιάξω κάποιο συγγραφικό προφίλ προς τα έξω. Ούτε για να συστηθώ στο αναγνωστικό κοινό μέσα από αυτό. Ξεκίνησα ξανά να γράφω ενστικτωδώς και νομίζω ότι έτσι θα παραμείνω στη γραφή μου. Λόγω της φύσης μου που με κατατάσσει να είμαι ανά διαστήματα ένας χαοτικός έως απείθαρχος άνθρωπος, διατηρώντας όμως την ευγένεια και τον σεβασμό όπου πρέπει, θα κάνω αυτό που προστάζει το ένστικτό μου πάντα. Είμαι πειθαρχημένη γενικά σε πράγματα και έννοιες που συμβαδίζουν με τη δική μου ηθική, όχι σε τεχνικές και κανόνες που δεν προδίδουν την αλήθεια μου. Δεν είναι το ζητούμενό μου να αρέσω σε όλους. Ούτε ο αυτοσκοπός να μπω στη λογική της εμπορικότητας. Άλλωστε δεν γνωρίζω καν τις βασικές τεχνικές της συγγραφής. Το τονίζω ότι γράφω από ένστικτο και δεν ντρέπομαι να το αναφέρω. Θα παλέψω όμως για να μελετήσω τις τεχνικές, τις οποίες δεν παραβλέπω.

    Ερώτηση κρίσεως το τι με φοβίζει συγγραφικά, και θα πρέπει να εξομολογηθώ λοιπόν ότι η μεγαλύτερη συγγραφική μου πρόκληση είναι το ότι θα ήθελα να γράψω κάποια στιγμή ένα παραμύθι ή ένα βιβλίο που να απευθύνεται στα παιδιά. Κρατάω αυτόν τον συγγραφικό “φόβο” κυρίως επειδή τα παιδιά είναι ένα πολύ τρυφερό και ιδιαίτερο κομμάτι γενικά μέσα στη ζωή μου. Αντλώ δύναμη και ενέργεια από τη συναναστροφή μου μαζί τους. Οπότε, αν έγραφα ποτέ κάτι που να απευθύνομαι κυρίως σε αυτά, θα ήθελα να σκέφτομαι ότι τους επιστρέφω κατά κάποιο τρόπο κάτι τόσο δυνατό όσο τα συναισθήματα που μου προκαλούν. Όλη η αθωότητα του κόσμου είναι μέσα στα μάτια τους. Μεγαλοπρέπεια.

    Ποια πιστεύετε ότι είναι η βασική διαφορά ενός ερασιτέχνη συγγραφέα από έναν επαγγελματία;

    Β.ΓΚ. Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω απόλυτα σε αυτό. Απλά διατηρώ κάποιες υποψίες στο ότι ο επαγγελματισμός γενικά κρύβει μία βασική παγίδα. Παρ’ όλα αυτά, θα ήθελα να σου πω ότι προσωπικά θα κάνω αγώνα στο να παραμένω, μέσα μου τουλάχιστον, ερασιτέχνης. Είναι πολύ όμορφο να παραμένεις εραστής της τέχνης και να καταπιάνεσαι με την τέχνη που έχεις επιλέξει διατηρώντας το ίδιο πάθος. Όσο μπαίνει το εμπορικό κομμάτι στη μέση και αφήνεσαι στην επαγγελματική προσέγγιση, γίνεται σταδιακά εμμονή, και τότε νομίζω ότι ίσως να χάνεται και ο αυθορμητισμός στη γραφή. Κάτι που μοιάζει με κατάρα στα μάτια μου.

    Ποια είναι τα συναισθήματά σας όταν γράφετε;

    Β.ΓΚ. Επικρατεί το συναίσθημα της ελευθερίας. Ποτέ δεν ένιωσα πιο ελεύθερη από τη στιγμή που αφέθηκα ξανά στη συγγραφή. Αργότερα ανακάλυψα ότι διατηρώ το συναίσθημα αλλά και την ψευδαίσθηση ότι είμαι «ζάμπλουτη». Έπρεπε να περάσουν δέκα ολόκληρα χρόνια μετά τον θάνατο του πατέρα μου για να συνειδητοποιήσω ότι η μεγαλύτερη περιουσία που μου άφησε ήταν η αγάπη του και η αγάπη μου αντίστοιχα προς τη συγγραφή. Είναι ένα ακριβό δώρο που το είχα ξεχάσει μέσα μου, και όταν το έπιασα στα χέρια μου ξανά μετά από χρόνια, κατάλαβα ότι τα ακριβά δώρα, ακόμη και όταν τα ξεχνάς, δεν χάνουν ποτέ την αξία τους. Είναι πάντα εκεί με τον τρόπο τους και σε περιμένουν να τα ξαναθυμηθείς την κατάλληλη στιγμή. Όπως είναι κατά κάποιο τρόπο και ο πατέρας μου στη ζωή μου και φωτίζει πάντα τα σκοτάδια μου μέσα από δύσκολες στιγμές.

    Ο πολύπλευρος συγγραφικός χαρακτήρας σας σάς κατατάσσει σε μία πολύ ενδιαφέρουσα προσωπικότητα. Θα μας αναφέρετε κάποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς σας που δεν γνωρίζουν οι αναγνώστες σας; Ποια είναι τελικά η συγγραφέας πίσω από τόσες διαφορετικές ιστορίες;

    Συνέντευξη Βούλα Γκεμίση

    Β.ΓΚ. Συγκεντρωτικά, θα αναφέρω ότι οι κεντρικοί ήρωες των βιβλίων μου είναι μεγάλα κομμάτια της προσωπικότητάς μου. Μεμονωμένα, θα έλεγα ότι είμαι τόσο απλή όσο και εκείνοι. Επιζητώ την απλότητα στη ζωή μου, αυτή με κάνει ευτυχισμένη. Κάνω αγώνα μέσα μου να διαφυλάξω αξίες που μου δίδαξαν οι γονείς μου αλλά και η ίδια η ζωή. Ανάμεσα σε αυτές είναι η ντομπροσύνη. Η ευθύτητα. Η τιμιότητα. Προσπαθώ να είμαι ακριβοδίκαιη. Προσπαθώ να μοιράζομαι συνειδητά με τους συνομιλητές μου την αισιόδοξη πλευρά μου. Αυτοσαρκάζομαι, χαμογελάω συχνά. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω τον οποιονδήποτε και η μεγαλύτερη αρετή που έχω νομίζω είναι η προσαρμοστικότητά μου και το ότι έχω μάθει να δέχομαι τους άλλους όπως είναι. Είναι περίεργος συνδυασμός όλα αυτά μαζί, αλλά όλα αυτά και ακόμα περισσότερα είναι κομμάτια δικά μου. Δεν νομίζω ότι είμαι ενδιαφέρουσα προσωπικότητα. Εγώ τουλάχιστον αδυνατώ να το καταλάβω. Θα πω ότι παρά το ότι έχω πληγωθεί από τους ανθρώπους, πιστεύω πάντα σε αυτούς και στην πολύπλευρη φύση τους. Κρατάω αποστάσεις όμως από ό,τι με πληγώνει και το κάνω ως αυτοάμυνα. Ξέρεις, διατηρώ μέσα μου μία σκέψη μου που πιστεύω πολύ: όλοι έχουν μία άποψη για τους άλλους όταν δεν έχουν τη σοφία απλά να ζήσουν ελεύθεροι μέσα από τα πραγματικά τους «θέλω» ή «δεν θέλω» αντίστοιχα.

    Η δυναμικότητα, ωστόσο, είναι επίσης βασικό χαρακτηριστικό των βιβλίων σας. Από πού αντλείται αυτόν τον δυναμισμό που έχουν τα γραπτά σας;

    Β.ΓΚ. Με αιφνιδιάζει η ερώτησή σας. Ίσως από τα βιώματά μου. Λίγα πράγματα με φοβίζουν στη ζωή γενικά και αυτό γιατί έχω θάρρος και θράσος απέναντι στη ζωή. Η ζωή μου μοιάζει με ένα κοινωνικό δράμα, αλλά κανείς δεν θα νοιαζόταν να μάθει πραγματικά για αυτό. Είναι πιο εύκολο ο άλλος που δεν σε γνωρίζει και δεν μπαίνει καν στη διαδικασία να σε μάθει, να σε κρίνει όταν μένει σε αυτό που απλά φαίνεται. Αυτό με έκανε να εντοπίζω την ουσία των πραγμάτων, δικαιολογώντας στάσεις που δεν καταλαβαίνω κάπου μέσα μου, αλλά αποφεύγοντας να μείνω σε κάποιον δίπλα επιφανειακά. Έχω μία ανεξήγητη σιγουριά πως ό,τι θέλω μπορώ να το καταφέρω και αυτό είναι το μεγαλύτερο κίνητρο στο να το μεταφέρω και στους ανθρώπους που είναι γύρω μου, γιατί εγώ πρώτη θα πιστέψω και θα αγκαλιάσω την όποια αδυναμία τους. Είναι σημαντικό το ότι έμαθα να αγκαλιάζω και τις δικές μου αδυναμίες από πολύ μικρή. Από εκεί νομίζω ότι πηγάζει ο όποιος δυναμισμός μου. Από τις αδυναμίες μου. Πάντα βρίσκω λύση σε όποιο πρόβλημα, και αυτό γιατί έχω μία δική μου προσέγγιση των πραγμάτων. Δεν με ενδιέφερε ποτέ να είμαι τέλεια. Ίσως παίζει ρόλο το ότι μου αρέσει να μοιράζομαι συναισθήματα γενικά, και με τους συνομιλητές μου πάντα έχω να δείξω την αλήθεια μου. Δεν ξέρω άλλον δρόμο. Είμαι άπειρη στο να μη δώσω ό,τι πιο αληθινό έχω μέσα μου.

    Δουλεύατε αρκετά χρόνια ως μοντέλο στην Κρήτη κυρίως. Η ενασχόλησή σας αυτή δεν φοβηθήκατε ότι μπορεί να είναι θέμα προς συζήτηση για τους επικριτές της λογοτεχνίας;

    Β.ΓΚ. Δεν είμαι από εκείνους που θα μπουν στη λογική να διαγράψουν φωτογραφίες ή να «θάψουν» το όποιο παρελθόν τους, γιατί σέβομαι την όποια επιλογή μου και από τα χρόνια που ασχολήθηκα με τον συγκεκριμένο χώρο διατηρώ πολύ όμορφες αναμνήσεις και συνεργασίες. Το κάνω πρώτα από όλα για εμένα και αυτό γιατί δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η επικριτικότητα σαν έννοια γενικά. Παράλληλα με αυτό, ασχολήθηκα με πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μου τα οποία δεν διαφημίστηκαν και ποτέ. Αν ήθελα πραγματικά να ασχοληθώ με το modeling, τότε νομίζω ότι θα το είχα κάνει, κυνηγώντας κάποιες ευκαιρίες μέσα από προτάσεις που μου είχαν γίνει εκείνο το διάστημα, όταν ήμουν πολύ μικρή για να ξεκινήσω την όποια καριέρα μου. Μου είχε προταθεί κάποια στιγμή να φύγω στο εξωτερικό, συγκεκριμένα στη Γαλλία, αλλά εγώ ήθελα να ακούσω τις δικές μου εσωτερικές φωνές, όπως έκανα πάντα και είχα και τους γονείς μου δίπλα μου σε όλο αυτό, οι οποίοι δεν ήταν ποτέ χειριστικοί, με άφηναν πάντα να αποφασίζω εγώ τι είναι σωστό για εμένα. Θα σου πω πολύ ειλικρινά ότι δεν με ενδιέφερε ποτέ ο χώρος της showbiz και ενός lifestyle που δεν συμβαδίζει με την προσωπικότητά μου. Είδα κάποια πράγματα από κοντά όταν ταξίδευα στην Αθήνα και δεν μου ταίριαξαν. Είναι πιο τίμιο λοιπόν να μην κάνουμε εκπτώσεις στα όνειρά μας. Έτσι λειτουργώ πάντα. Σε ό,τι «δεν μου κάνει», αποστασιοποιούμαι. Διδάχθηκα να είμαι ελεύθερη σε όλα όσα θέλω και σε όλα όσα δεν θέλω και αυτό με κάνει να νιώθω ότι είμαι πολύ επιλεκτική, όχι για τους άλλους, αλλά για εμένα. Δεν έχω ζήσει ούτε μία μέρα για τους άλλους.

    Η συγγραφή είναι το μεράκι μου. Οι επικριτές μπορούν πάντα να επιλέγουν τον δρόμο τους και εγώ τον δικό μου, το αν σε αυτόν τον δρόμο θα συναντήσω κάποιους που θα αγκαλιάσουν το «μεράκι» μου, αυτό είναι ευλογία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα πιέσω και δεν θέλω κανείς να με «διαβάσει» από υποχρέωση. Και πίστεψέ με, από το 2018 έχω αντλήσει τόση ενέργεια από ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζω προσωπικά στη ζωή μου, παρά μόνο μέσα από τα γραπτά μου, που πάντα θα είμαι ευγνώμων για εκείνους και πάντα θα «σκεπάζουν» με τον τρόπο τους οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να είναι επικριτικό.

    Επιμέλεια κειμένου: Ζωή Τσούρα

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Ο Μπουτ: Το μικρό ρομπότ και η μεγάλη περιπέτεια – Shane Hegarty

    Από τις εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορεί το βιβλίο «Ο Μπουτ: Το μικρό ρομπότ και η μεγάλη περιπέτεια» του συγγραφέα Shane Hegarty, σε εικονογράφηση Ben Mantle. Προσωπική...

    Χεράκια καθαρά… Μικρόβια μακριά – Αθηνά Ντόκα

    Το βιβλίο της Αθηνάς Ντόκα «Χεράκια καθαρά... Μικρόβια μακριά» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μ. Σιδέρη σε εικονογράφηση Δέσποινας Ανδρέου. Προσωπική άποψη: Αγγελίνα Παπαθανασίου Η συγγραφέας, επηρεασμένη...

    Τα μουσικολούλουδα και ο παράφωνος κάκτος – Δήμητρης Κάσσαρης

    Το βιβλίο του μουσικού και συγγραφέα Δημήτρη Κάσσαρη «Τα μουσικολούλουδα και ο παράφωνος κάκτος» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις 24 γράμματα. Υπέροχη είναι και η...

    Mια γραμμή και μια τελεία κι είναι θαύμα η ιστορία – Ευαγγελία Γκιώνη

    Το βιβλίο της ψυχολόγου και συγγραφέως Ευαγγελίας Γκιώνη «Μια γραμμή και μια τελεία κι είναι θαύμα η ιστορία» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μέγας Σείριος...

    Συνέντευξη – Ευαγγελία Γκιώνη

    Συνέντευξη - Ευαγγελία Γκιώνη Σήμερα στους Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών, φιλοξενούμε την ψυχολόγο και συγγραφέα Ευαγγελία Γκιώνη, με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου της «Μια γραμμή...

    Οι Απαράφθορες – Στέλιος Χαλκίτης

    Οι Απαράφθορες  είναι το νέο μυθιστόρημα του συγγραφέα Στέλιου Χαλκίτη και κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ιανός.  Προσωπική άποψη: Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών «Νιώθω ότι ζω μ’ εσάς, για...

    Ο Μπουτ: Το μικρό ρομπότ και η μεγάλη περιπέτεια – Shane Hegarty

    Από τις εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορεί το βιβλίο «Ο Μπουτ: Το μικρό ρομπότ και η μεγάλη περιπέτεια» του συγγραφέα Shane Hegarty, σε εικονογράφηση Ben Mantle. Προσωπική...

    Quiz 10 – Γενικών γνώσεων

    Quiz 10 - Γενικών γνώσεων Πόσες σωστές απαντήσεις θα βρείτε στο quiz μας; Ανακαλύψτε τις γνώσεις σας μέσα από τις απαντήσεις!